Професійна комунікація в кризових ситуаціях: інтерактивне заняття із психологами НАВС

28-11-2025 Переглядів: 26

Інформування про критичні події – це складний психологічний процес, який потребує високого рівня професійної підготовки, етичності й уважності до індивідуальних особливостей людини. У межах проведення занять з постійним особовим складом академії психологи відділення психологічного забезпечення провели інтерактивне заняття «Психологічні особливості інформування про критичні події. Етична комунікація та взаємодія з особами з підвищеною чутливістю».

Професійна комунікація в кризових ситуаціях: інтерактивне заняття із психологами НАВС

Метою заходу було формування навичок професійної комунікації в умовах кризових ситуацій, уміння повідомляти складну інформацію коректно та психологічно безпечно, відпрацювання технік стабілізації та підтримки особи, яка перебуває в кризовій ситуації.

Під час інтерактивного заняття учасники виконували вправи з моделювання ситуацій, аналізували різні типи реакцій, училися переформульовувати фрази, які можуть бути потенційно травматичними. Увагу була спрямовано на роботу з людьми, схильними до підвищеної емоційної чутливості, і техніки безпечного передання інформації.

Завдяки інтерактиву психологи засвідчили важливість підготовки особового складу до комунікації в умовах стресу, необхідність формування у співробітників навичок емпатії та виваженого повідомлення інформації.

Професійна комунікація в кризових ситуаціях: інтерактивне заняття із психологами НАВС

Професійна комунікація в кризових ситуаціях: інтерактивне заняття із психологами НАВС

 
CEPOL

Контакти

Поштова адреса:

Пошта НАВС

03035 м.Київ-ДСП, пл.Солом'янська, 1

Електронна пошта:

Email НАВС

(для офіційних документів)
[email protected]

Телефони для довідок:

Телефон НАВС

Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (044) 246-94-91

Приймальна комісія:

Приймальна комісія

+ 38 (044) 520-06-66
+ 38 (068) 354-42-54

Освыітній портал МВС України EUK
X
X